Lapkritį prasideda laikotarpis, kai pagalbą kelyje žmonės kviečia dvigubai dažniau nei kitu laiku. Draudimo bendrovės „Gjensidige“ duomenimis, 8 iš 10 pagalbos kelyje besikreipiančių klientų pageidauja transportavimo paslaugos automobiliui sugedus ar įvykus avarijai.
Iki šiol pagalbos kelyje paslaugą klientai gauna drauge automatiškai su kasko draudimu arba gali papildomai nusipirkti prie privalomojo vairuotojų draudimo. Pastebėję paslaugos populiarumą draudikai nuo šiol ją platins ir atskirai.
„Matome tendenciją, kad žmonės sugedus automobiliui vis dažniau skambina ne giminėms ar draugams, o kreipiasi į draudimo bendrovę. Ypač iškvietimų skaičiai šokteli rudens pabaigoje. Šios priežastys paskatino rinkai pristatyti naujovę, kurios Lietuvoje iki šio nebuvo – pagalbos kelyje kortelę. Pirmą kartą mūsų šalies vairuotojai ją, kaip atskirą produktą, galės įsigyti tiesiog užsukę į degalinę. Nuo šiol draudimą vairuotojai ras šalia pirmojo būtinumo prekių“, – kalbėjo draudimo bendrovės „Gjensidige“ žalų direktorius Gytis Matiukas.
Pagalbos kelyje kortelę galima rasti „Circle K“ degalinių tinkle.
„Degalinė yra vieta, kur kelyje sustojama dažniausiai: degalų, kavos, užkąsti, prisipūsti padangas ar nusiplauti automobilį. Mes nuolat plečiame aktualiausių vairuotojams prekių ir paslaugų asortimentą ir esame tikri, kad pagalbos kelyje kortelė pravers tai atvejais, kai prireikia profesionalios pagalbos bei specialistų asistavimo. Tai, kas yra svarbu ir būtina, turi būti paprastai ir lengvai pasiekiama. Degalinės tapo patogia vieta įsigyti kelių vinjetes, neabejojame, kad vairuotojai įvertins ir dar vieną paslaugą, kuri padės išvengti papildomų rūpesčių patekus į eismo įvykį ar sugedus automobiliui“, – sako „Circle K Lietuva“ Rinkodaros departamento direktorė Renata Timoščik.
Pasak G. Matiuko, šiuolaikiniai automobiliai turi vis daugiau elektronikos sistemų, kurių vairuotojai negeba pataisyti savarankiškai, todėl specialistų pagalbos kelyje poreikis kasmet didėja.
„Daugiausiai iškvietimų sulaukiame dėl automobilių transportavimo jiems sugedus arba patyrus eismo įvykį. Tokiais atvejais transporto priemonė yra nugabenama į artimiausias dirbtuves, o vairuotojui draudimas kompensuoja kelionės išlaidas iki jo maršruto tikslo. Smulkius gedimus atvykę specialistai paprastai sutaiso vietoje. Pradūrus padangą, automobilyje palikus raktelius ir netyčia užtrenkus dureles, neužkuriant automobilio variklio, pasibaigus degalams ar įvykus kitai bėdai kelyje, atvykstame į įvykio vietą ir pasirūpiname problemos sprendimu“, – aiškino draudimo bendrovės atstovas.
G. Matiukas atkreipė dėmesį, kad pagalbos kelyje kortelės turėtojai dėl kelionę sutrikdžiusių bėdų į specialistus gali kreiptis visą parą. Pagalbos kelyje paslauga įsigalios po paros ją aktyvavus trumpąja žinute. Paslauga kainuoja 15 Eur vieneriems metams ir galioja Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.