Nuo 2016 m. sausio 1 d. tiesioginio debeto paslauga pasikeitė į e. sąskaitos su automatiniu apmokėjimu paslaugą.
Pasirinkę e. sąskaitos su automatiniu mokėjimu paslaugą, galėsite nebesirūpinti draudimo įmokų mokėjimu – pinigai už įmokas bus automatiškai nuskaitomi nuo Jūsų banko sąskaitos.
Svarbu:
- E. sąskaitą ir automatinį apmokėjimą gali užsisakyti draudėjas ar mokėtojas, kurie yra nurodyti draudimo sutartyje;
- Viena e. sąskaita užsakoma vienai draudimo sutarčiai;
- Būtinai įrašykite draudimo sutarties seriją ir numerį, pvz.: GJE00xxxx;
- E. sąskaitą galima užsakyti, kai iki mokėjimo termino liko ne mažiau 7 d. Jei Prašymas pateikiamas, kai iki mokėjimo termino likę mažiau nei 7 d., e. sąskaita gavėjui gali būti nepateikta ar pateikta kitai pagal mokėjimo grafiką mokėtinai įmokai.
- E. sąskaitas interneto banke gausite nemokamai, automatinis apmokėjimas taip pat bus nemokamas.
- Banke užsakant e. sąskaitos automatinį apmokėjimą rekomenduojame pasirinkti:
- Mokėjimo vykdymo diena – sumokėti trečią dieną po e. sąskaitos gavimo;
- Mokėjimo pakartojimo dienos – 3.
Užsisakyti e. sąskaitą ir e. sąskaitos automatinio apmokėjimo paslaugą galite:
Bankų padaliniuose arba interneto banke:
- AB Swedbank
- AB SEB bankas
- Luminor Bank AS Lietuvos skyrius
„Gjensidige“ padaliniuose taip pat galite užsisakyti e. sąskaitos paslaugą ir savo interneto banke pasirinkti automatinį draudimo įmokų apmokėjimo būdą.