„Gjensidige“ kalėdinių dovanų lėšas skiria „Sidabrinei linijai“

08.12.2020

Naujausi pranešimai

  • 19.11.2024
    Ramios kelionės: kaip išvengti streso oro uoste?
    Daugiau
  • 18.11.2024
    Šaltasis sezonas: kaip tinkamai paruošti automobilį žiemai
    Daugiau
  • 18.11.2024
    Vairuotojų sveikatos patikrinimas: nebėra laiko delsti
    Daugiau
Daugiau naujienų

Ketvirtus metus iš eilės draudimo bendrovė „Gjensidige“ kalėdinių dovanų lėšas skiria labdarai. Įmonės dėmesio centre – emocinis visuomenės saugumas, kurį galima sustiprinti daugiau bendraujant tarpusavyje, pradedant nuo artimiausio žmonių rato. Už skirtas lėšas emocinės pagalbos organizacijos „Sidabrinė linija” globojamiems senoliams bus padovanota 2 700 telefoninių pokalbių.

„Emocinio saugumo tema yra mūsų įmonės bendravimo filosofijos dalis. Jau kelerius metus vystome iniciatyvą „Rask laiko pokalbiui“, kuri skatina atrasti daugiau laiko bendravimui su artimiausiais žmonėmis, mažina visuomenės susvetimėjimą ir stiprina saugumo jausmą. Mūsų įmonės ir „Sidabrinės linijos“ vertybės bei požiūris sutampa. Džiaugiamės, galėdami drauge su šios organizacijos komanda kurti realų pokytį“, – sako „Gjensidige“ generalinis direktorius Marius Jundulas.

„Savo ilgamečius partnerius draudimo bendrovę „Gjensidige“ jau seniai vadiname artimais draugais. Savo darbuotojais ir partneriais jie rūpinasi visus metus, o kalėdines dovanas dovanoja jų labiau stokojantiems. „Sidabrinėje linijoje“ rūpinamės, kad šios kalėdinės dovanos virstų nemokamais draugystės pokalbiais ir džiugintų vyresnio amžiaus žmones visus metus. Mūsų pašnekovai ne kartą yra sakę, jog nuolatinis nuoširdus bendravimas jiems vėl padeda pasijusti žmonėmis“, – sako „Sidabrinės linijos“ įkūrėjas Marius Čiuželis.

Už „Gjensidige“ padovanotą sumą vyresnio amžiaus žmonėms bus užtikrinti 2 700 reguliarūs draugystės pokalbiai su bendraminčiu. Draudimo bendrovė visus „Sidabrinėje linijoje“ bendraujančius savanorius vaišins kava ir pyragėliais.

Pagrindinis „Sidabrinės linijos“ veiklos tikslas yra visiems vyresnio amžiaus žmonėms užtikrinti reguliaraus bendravimo telefonu galimybes, būti išgirstiems ir išklausytiems. Organizacija siūlo pašnekovams galimybę turėti telefoninį draugą, su kuriuo galima reguliariai kalbėtis įvairiausiomis temomis, aptarti aktualijas ar tiesiog pasišnekučiuoti. Esant poreikiui suteikiama emocinė ar informacinė pagalba. Tai padeda užtikrinti ir visoje Lietuvoje veikiantis savanorių tinklas. Ne vienas skambutis, o ilgalaikis ryšys padeda senyviems žmonėms jaustis geriau.

„Sidabrinėje linijoje“ bendraujančių senolių skaičius viršija 3 350. Nuo veiklos pradžios 2016 metais „Sidabrinėje linijoje“ įvyko per 65 500 pokalbių, trukusių daugiau nei 23 000 valandų. Tai geriausias jos kuriamo poveikio – vienišumo mažinimo – įrodymas.