Startuoja nauja „Gjensidige“ įvaizdžio kampanija: pabrėš greitų išmokų svarbą

14.05.2024

Naujausi pranešimai

  • 17.12.2024
    Audros nuostoliai didėja kas valandą: nuplėšti stogai, išgriautos tvoros, sudaužyti šiltnamiai ir nupūstos kepsninės
    Daugiau
  • 16.12.2024
    Apledėjusi kelio danga: kas gali apsaugoti vairuotojus ir pėsčiuosius
    Daugiau
  • 09.12.2024
    Prieššventinis laikotarpis – išbandymas emocinei sveikatai: kaip ja pasirūpinti
    Daugiau
Daugiau naujienų

Į šiltąjį sezoną draudimo bendrovė „Gjensidige“ žengia su nauja įmonės įvaizdžio kampanija. Draudikai į ją sugrąžino du šimtus metų skaičiuojantį prekės ženklo simbolį – žibintą nešantį naktinį sargą, kuris rūpinasi saugumu ir nušviečia tamsą, kai žmonėms to reikia labiausiai.

„Laikomės aukštų skandinaviškos kokybės standartų, todėl klientas yra mūsų dėmesio centre. Įvykus eismo įvykiui, nelaimei namuose ar susirgus kelionėje, žmogui norisi kuo greičiau susigrąžinti gyvenimą į įprastas vėžes. Todėl nuolat tobuliname procesus, kad galėtume kuo operatyviau bei tiksliau atlyginti klientams jų patirtus nuostolius. Naujoji įvaizdžio kampanija – būtent apie galimybę ilgam neužstrigti su netikėtai užgriuvusiais rūpesčiais. Norime, jog žmogus kuo greičiau patirtų jausmą, kad vėl gyvena įprastai, lyg nieko blogo nebūtų nutikę“, – sako draudimo bendrovės „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Ona Girčienė.

Naujoji draudimo bendrovės kampanija žmonėms siunčia trumpą, aiškią ir svarbią žinią: „Negyvenk rūpesčiais amžinai!“.

Pasak O. Girčienės, reklaminiame vaizdo klipe atgimsta ir ilgametis „Gjensidige“ grupės Šiaurės ir Baltijos šalyse simbolis iš įmonės logotipo – naktinis sargas su žibintu. „Tai Norvegijoje geriausiai atpažįstama istorinė figūra. Toks žmogus buvo atsakingas už tai, kad naktį gyvenvietėse būtų šviesos, o tai reiškia – ir saugumo. Mūsų naujoje kampanijoje jis taip pat atlieka šį vaidmenį“, – pasakoja rinkodaros ekspertė.

Vaizdo klipas pasakoja gana įprastą vairuotojo, patyrusio eismo įvykį, istoriją. „Vairuotojo galvoje vis sukasi mintis apie automobilio remontą. Pasirodęs sargas situaciją išsprendžia. Tikime, kad toks yra mūsų vaidmuo – apdrausti pagal konkrečius žmogaus poreikius ir operatyviai atlyginti patirtus nuostolius”, – kalba O. Girčienė.

Šioje kampanijoje bus naudojami televizijos klipai, lauko, interneto ir socialinių tinklų reklama. Draudimo bendrovė atnaujino ir savo vizualinį identitetą. Iki šiol dažnai naudotas iliustracijas ir animaciją keičia tikrą gyvenimą vaizduojančios nuotraukos. „Mūsų vizualiniuose elementuose – tikri žmonės, jų gyvenimo situacijos bei emocijos. Pasitelkiamas šešėliavimas: jei fonas tamsus – atsiranda šviesos žybsnis arba šviesus elementas. Šis kontrastas sustiprina mūsų žinutę – tinkamas sprendimas išvaduoja nuo rūpesčių ir kasdienybę užlieja šviesa“, – kalba draudimo bendrovės atstovė.

Įvaizdžio kampanijos autoriai – reklamos agentūra „Not Perfect“. Vaizdo klipą kūrė „Dansu“, režisierius Domas Petronis. Kampanijos nuotraukų autorius Tomas Kauneckas.