Kelionių draudimo atmintinė >>>
Jei esate atsiskaitę už visas paslaugas, apie atsitikusį įvykį praneškite mums internetu >>>.
Internetinėje prašymo formoje bus galima pridėti ir visus turimus žalos dokumentus.
Kelionių draudimo atmintinė >>>
Jei esate atsiskaitę už visas paslaugas, apie atsitikusį įvykį praneškite mums internetu >>>.
Internetinėje prašymo formoje bus galima pridėti ir visus turimus žalos dokumentus.
Medicininių išlaidų ir repatriacijos draudimas
Jei užsienyje patyrėte traumą ar susirgote ir Jums prireikė skubios medicinos pagalbos užsienyje, prieš kreipdamiesi į gydymo įstaigą, būtinai susisiekite su mūsų Asistavimo kompanija.
Būtinoji medicinos pagalba suteikiama užsienyje:
• Ambulatorinėje gydymo įstaigoje (gydantis ambulatoriškai). Jei už suteiktas medicinos paslaugas sumokate pats, tokiu atveju iš gydymo įstaigos privaloma gauti medicininę pažymą, kurioje būtų nurodyta nustatyta diagnozė, atlikti tyrimai ir skirtas gydymas bei sąskaitų ir kvitų, patvirtinančių apmokėjimą už suteiktas medicinos paslaugas, originalus. Iš gydymo įstaigos reikalaukite dokumento, kuriame būtų nurodyta: paciento vardas, pavardė, draudžiamojo įvykio data, kreipimosi į gydymo įstaigą data, gydymo trukmė, diagnozė, atlikti tyrimai bei skirtas gydymas. Būtinai reikalaukite apmokėjimo dokumentų (sąskaitų, kvitų), kurie patvirtintų kiek ir kokia valiuta buvo sumokėta už suteiktas paslaugas.
• Stacionarinėje gydymo įstaigoje (gydantis stacionariai (ligoninėje)). Apie tai per 24 valandas būtina pranešti mūsų Asistavimo kompanijai telefonu.
• Vaistinėje (būtinų vaistų ar medicinos priemonių įsigijimas). Reikalaukite apmokėjimo dokumentų (sąskaitų, kvitų), kurie patvirtintų kiek ir kokia valiuta buvo sumokėta, kas buvo įsigyta.
Asistavimo kompaniją UAB "OPS International" (+370 5 203 4440; [email protected]) pasiekiama 24/7
Darbo laiku bendro pobūdžio konsultacijos teikiamos ir telefonu 1626 (iš užsienio +370 5 272 1626)
Pranešdami apie įvykį nurodykite:
• apdraustojo asmens vardą ir pavardę;
• draudimo liudijimo numerį;
• šalį, kurioje esate;
• įvykio aplinkybes;
• gydymo įstaigos pavadinimą, telefono numerį, elektroninį paštą;
• kontaktinius duomenis, kuriais galėtume su Jumis susisiekti.
Primename, jog medicininių įvykių atvejais Jums visuomet bus reikalingi šie dokumentai:
• užpildyta prašymo forma (pildoma internetu);
• draudimo liudijimo numeris;
• užsienio gydymo įstaigos medicininiai dokumentai (išrašai, pažymos) su nurodyta ligos/traumos diagnoze, nusiskundimais, suteiktų medicininių paslaugų aprašu);
• suteiktų paslaugų apmokėjimo dokumentai (sąskaitos, kvitai).
Svarbu užsienio piliečiams: jei Jūsų draudimo sutartyje sutarties galiojimo teritorija yra Lietuva arba Šengeno erdvė / Lietuva, galite kreiptis tik į valstybines Lietuvos gydymo įstaigas, nebent draudimo sutartyje numatyta kitaip.
Asmens civilinės atsakomybės draudimas
Jeigu kelionės metu padarėte žalą tretiesiems asmenims (kilnojamam ar nekilnojamam turtui, sveikatai ar gyvybei), būtina:
Be Mūsų raštiško pritarimo neturite teisės (išskyrus nuostolius iki 200 Eur) visiškai arba iš dalies pripažinti savo atsakomybę.
Neįvykusios, nutrūkusios kelionės draudimas
Bagažo draudimas
Jeigu bagažas prarastas, sugadintas ar užsienio oro uoste vėluoja daugiau kaip 6 val.:
Kelionės atidėjimo, atšaukimo draudimas. Kelionės jungties draudimas
Jei patyrėte traumą ar susirgote, nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 48 val. kreipkitės į artimiausią gydymo įstaigą. Tik tokiu atveju iš gydymo įstaigos galėsite gauti draudžiamojo įvykio faktą patvirtinančius dokumentus, kurie mūsų ekspertams leis priimti sprendimą dėl draudimo išmokos mokėjimo.
Iškart, kai tik tampa įmanoma, bet ne vėliau nei per 30 kalendorinių dienų, praneškite apie įvykį mums internetu ir pateikite:
Jei draudėjas yra juridinis asmuo, būtina pateikti ir šiuos dokumentus:
Būdami apdrausti sveikatos draudimu, galite kreiptis į asmens sveikatos priežiūros įstaigas, odontologijos kabinetus, vaistines, optikos salonus, sporto klubus, baseinus ir SPA centrus (įstaigą turi turėti licenciją verstis nurodyta veikla). Kreipdamiesi su savimi turėkite ir įstaigos darbuotojui paprašius pateikite savo asmens dokumentą. Savo draudimo sumų pasikeitimus galite patikrinti savitarnos sistemoje.
Jeigu kreipsitės į įstaigą, kuri yra Jums parinkto draudimo plano partnerių sąraše, įstaigos darbuotojas nurodys, kokią sumą už Jums suteiktas paslaugas ar įsigytas prekes įstaigai tiesiogiai apmokėsime mes ir kokią sumą jūs turėsite apmokėti pats savo lėšomis (taip gali įvykti dėl to, kad pagal draudimo sąlygas Jums apmokama tik dalis išlaidų, pvz. 80%, Jūs viršijote draudimo sumos limitą arba paslauga iš partnerio nėra perkama tiesiogiai).
Jeigu kreipsitės į įstaigą, kuri nėra Jums parinkto draudimo plano partnerių sąraše, ir tais atvejais, kai paslauga iš partnerio nėra perkama tiesiogiai, apmokėkite už Jums suteiktas paslaugas ar įsigytas prekes savo lėšomis ir paimkite dokumentus, kurių reikės kreipiantis dėl draudimo išmokos: